Free Islamic App

Friday 7 February 2014

Martino: Tempat Barca belum terjamin

Pengurus Barcelona Gerardo Martino berpendapat bahawa pasukannya masih belum menjaminkan tempat dalam pusingan seterusnya di Copa Del Rey.

Martino: Tempat Barca belum terjamin

Barca mencatatkan kelebihan 2-0 atas Real Sociedad tetapi pengurus Martino masih tidak berpuas hati.
Sergio Busquests menjaringkan gol pembukaan sebelum masa rehat dan pemain Real Sociedad Enaut Zubikarai menjaringkan gol sendiri pada minit ke 60.
Martino memberitahu wartawan di sidang media: "Kami tidak menguasai perlawanan dan tidak rasa yang kami mampu menjaminkan kemenangan."
Pasukan Catalan itu mula perlawanan selepas kekalahan mengejutkan 3-2 kepada Valencia tetapi Martino kekal dengan kesebelasan utama yang sama - hanya Jose Pinto yang menggantikan Victor VAldes.
Marino menambah: "Para pemain yang bertemu Valencia harus bermain perlawanan ini, jika tidak saya akan kehilangan pemain yang akan bersama kami musim depan."
Secara keseluruh, bekas pengurus Newell's Old Boys itu masih gembira dan berkata: "Kami menjaringkan dua gol, mungkin kami bernasib baik kerana ia tidak menunjukkan prestasi sebenar kami."
Martino juga berkata bahawa beliau tidak bimbang yang penyerang bintang Lionel Messi gagal menjaringkan gol dan berkata: "Saya tidak bimbang tentang Messi jika beliau tidak menjaringkan gol. Beliau mempunyai tiga peluang keemasan hari ini dan satu darinya diselamatkan penjaga gol - beliau akan menjaringkan gol tidak lama lagi."

Sumber : FoxSportMalaysia


No comments:

Post a Comment

Widget Ping Busuk