Free Islamic App

Saturday 8 February 2014

Marcelo gembira dengan sokongan

Marcelo of Real Madrid, Diogo Figueiras of Sevilla

Pemain Real Madrid Marcelo menyatakan bahawa beliau tidak akan terjejas oleh sorokan rasis lagi setelah disasar penyokong Atletico Madrid.Pemain Brazil yang berusia 25 tahun itu tidak bermain dalam kemenangan 3-0 Real di perlawanan pertama tetapi disasar para penyokong rasis dalam perlawanan di Bernabeu oleh penyokong Atletico.
Marcelo berkata di akaun Twitter: "Saya ingin berterima kasih kepada para penyokong sendiri setelah memberi saya sokongan padu hari ini.
"Walaupun ini bukan kali pertama ia berlaku, saya yakin kami lebih kuat dan mampu menghadapi ancaman rasis seperti ini. Ia tidak akan menjejas saya ataupun keluarga saya."
Ia telah dilaporkan bahawa para penyokong Atletico membuat 'isyarat monyet' kepadanya dalam stadium selepas perlawanan berakhir dan apabila anak Marcelo berlari untuk memeluknya para penyokong berkata 'Harap bapa anda mati'.

No comments:

Post a Comment

Widget Ping Busuk