Free Islamic App

Thursday 12 December 2013

Cahill tuntut Chelsea bangkit


London: Pertahanan Chelsea, Gary Cahill memberi amaran kepada rakan sepasukannya supaya tidak lagi membuat kesilapan sekiranya mahu melihat The Blues muncul juara Liga Juara-Juara, musim ini.

Anak buah Jose Mourinho akan bertemu Steaua Bucharest pada aksi terakhir Kumpulan E di Stamford Bridge awal pagi nanti selepas mengalami kekalahan mengejut 3-2 kepada Stoke dalam saingan hujung minggu lalu.


Chelsea sudah pun mara ke pusingan 16 pasukan terbaik Liga Juara-Juara namun kemenangan ke atas kelab kerdil dari Romania itu begitu penting untuk memastikan kedudukan teratas mampu diraih dan mereka perlu turun dengan aksi lebih mantap untuk memastikan kejayaan mampu dicapai.

Tidak dibolosi

Kekalahan sesuatu yang membimbangkan. Kami berjaya memastikan gol tidak dibolosi dalam banyak perlawanan musim ini, namun dalam dua perlawanan terakhir, kami membiarkan gawang kami dibolosi dengan terlalu banyak gol.

Itu tidak seperti kebiasaan pasukan ini dan ia kesilapan individu, kata Cahill. Kita bercakap mengenai perlawanan selepas aksi dengan Sunderland dan terdapat beberapa kesilapan ketika mempertahankan gawang ketika sepakan percuma diperoleh pihak lawan.

Kami menilai perkara itu dan ia bukan kesilapan besar. Mungkin ia hanya tidak bernasib baik tetapi ini keputusan yang teruk bagi kami ketika aksi di tempat lawan, katanya. AFP

No comments:

Post a Comment

Widget Ping Busuk